Monday, July 21, 2008

MC - demam


budak yg demam

aku mc ari nih.semalam ikhwan demam, dek mlm tdi xnak berrenggang dgn aku makanya virus tu pun jangkit la kt aku.

ohh bestnya dok uma.walau demam tpi sempat la gak kemas mana patut.maklumlah weekend lepas kami blk bp so paham-paham je la kain bju mcmana.

ikhwan lak time mood ngada tu dtg asik la merengek, kalu x dia ok je tgk tv main mainan bagai.nasib baik panas badan da kurang, kalu x jenuh gak.
tanakwagu aku yg sorang ni mmg kerap demam panas.agak ikut aku kot dulu masa ngandungkan dia.kalu nk kenang balik masa aku early pregnant dulu aduhai punye la seksa.aku ngandung ikhwan mmg la mabuk teruk.pulak tu asik la kena demam panas.mc jangan citer la, punye la banyak.tu pun nasib baik opis mate ramai tolong cover, tolong punch out.kalu x naya.
nak jadi citer, waktu tu gak kami pindah uma baru.aduhai, aku mmg xde tolong apala.da asik melepek je.masa tu mmg aku bersyukur tul mak aku, alif n cousin aku, yayi yg buat suma keje.ko bygkan la proses nk pindah tu mcmna kan.dahla brg uma aku punye la banyak..hmm mmg teruk gak la ngandung kali ke2 ni compare masa 1st dulu.

tu kot ikhwan asik la kena demam panas.bila refer paed dia, asik la kata dia ok cuma fragile sket.tu yg aku lemah tu.ye la org lelaki kan kena kuat.hehe..
apaapa pun, aku melepak je hari ni.boleh la siapkan frp, nota n update blog.bye!

to intan,

wish you happy prosperous birthday.moga diberi kesihatan yg berpanjangan dan kebahagiaan yg berkekalan.

2 love me.hate me:

!Nt4N said...

comel je adik dr blkg..nmpk da besar..

toce..toce..sempat lagi wish kat sini ye??

Chenta said...

alahai..sianye ikhwan, rasa cam nak peluk je.