Tuesday, April 01, 2008

Cradle of Lies

mlm td aku n anak2 dok uma bertiga je. mak n intan pas makan da gerak balik kl.oh tinggal la kami 3 beranak dimana aku je yg bunga rosnya.hehe.alif on d way dari Besut, ntah kul 4 pg kot baru smpai.

so aku pun suh budak2 ni tido awal.bentang toto dpn tv, bg dua2 minum susu, smbil tepuk2 ikhwan tu kami pon layan la tom n jerry.(ilham mmg wajib tgk TNJ tiap2 hari-C616)

abis TNJ x sangka lak dua2 boleh ttdo.cepat lak.anak2 aku ni agak rindu kot kt dady dia.dgn aku pon mcm nk cari gaduh je.hmm..lepas depa tido je,aku pon tercari2 la movie yg best smpai la aku terlayan citer nih.

Cradle of Lies.uhuh best citer nih.aku jarang layan hallmark tapi ntah citer ni menusuk sket la.
Citer ni pasal husbnd yg curang pastu pakat dgn gf baru (bju merah) nk jatuhkan wife dia(bju hitam).dia sanggup suh org rape bini dia sbb dia tu mandul n desperate nk dpt anak lelaki bg mewarisi harta datuk dia.500 juta tuh.

aku suka sbb wife dia lawan balik husbnd dia walau dia tgh sarat mengandung.oh bestnya.aku suka bila wife dia berjaya transferkan duit hubby dlm acct dia n buat husbnd dia huruhara.

kagum dgn pompuan mcm nih.benci kdg2 kalu tgk pompuan yg slalu menyalahkan diri sendiri bila tau hubby curang. ada la kawan baik aku yg pesen ni.dok kata x pandai layan suami la, x pandai masak la, x pandai itu la ini la hok hek la.

hmm..mana ada manusia perfect kan.kalu ada salah tu sama2 le perbaiki, ni nak cari org lain lak.**ud**t lak tu. hisk..benci aku.

alif sampai kul 4.30 pagi.alhamdulillah..lega hati mumy tgk dady da balik.yuhu..da x mandom la lagi aku lepas nih.

1 love me.hate me:

Anonymous said...

hah, aku pun tgk.

pengajaran utk para isteri supaya sentiasa bersedia

chow