Monday, January 28, 2008

Cuti semester or naik gaji?Hehehe

kami baru taklimat DH jemaat lepas.Pheww..punyala lama tapi endingnya masih, aku ulangi MASIH memihak kepada staf baru keje or sapa2 yg baru nk mintak keje kt politeknik ni.(ye attension pd sapa2 yg nk jadi pensyarah poli, peluang terbuka sekarang)

bg yg da lama tpi x lama keje ni, esp mcm aku skim tu mcm biasa je cuma aku dpt naik satu tangga gaji.yg plg aku x suka, cuti da jadi cuti tahunan. so bila student cuti semester, kami g opis boleh ym sepanjang hari.hehe (jgn mara kak m)

aku x brp suka la, eh memang tak suka la bila keje masa bdk cuti nih.bgtau la sapa suka.aku belanja dia mkn nasi ayam kt juara ayam tuh.apa nk buat bila student xda.mmg la kita boleh lepak2 tpi kan best kalu kita x keje langsung.boleh bgun lmbt pastuh boleh g mana aku suka.ni kalu keje da nk jalan pun susah.

pastuh skim ni gaji naik sikit je, mcm aku ni kira da comfort zone da, nk sign opsyen ke tak suka ati aku tpi tula, kalu aku sign aku dpt cuti tahunan, kalu aku x sign, apakah nasib aku nanti.terbelakah???

entahla..yg pasti chinese new year ni kami suma cuti satu minggu.

aramaiti.........

0 love me.hate me: