Tuesday, January 01, 2008

hah?biar betul?

aku tgk berita tv3 tadi..

la, biar benar c dato'seri dr chua soi lek yg jd pelakon dvd luc tuh! aku mcm da terjangka dia semalam tpi x sangka la betul.

isk, mcmna ye, dia wat press conference td kt labis bagtau mmg diala orgnya, dan dia secara gentlemannya minta maaf kt semua penyokong esp MCA dan familinya.mcmnana ek kalu aku yg jd wife dia. apa yg aku nk buat, nk marah ke nangis ke ketawa ke apa.ntah

da bnyk kes mcm nih aku rasa- dulu kes norita vs husbnd org pastuh kes altantunya vs razak baginda. sumanya ambik org da kawin.agak da xde lelaki bujang yg kaya dan hensem ke.aku rasa member aku ramai gak lum kawin - c ishammudin, kamil,cik li, dino, suma duit melimpah ruah.cuma hensem kot yg kurang.hehe..sory guys.

aku x sabar nk tunggu esok, instead x sabar nk basa paper pasal kes nih, aku x sabar nk tgk ilham masuk tadika esok..

excitednya aku..

0 love me.hate me: