Tuesday, January 01, 2008

jom layan..

disebabkan aku xtau nak wat apa (student suma masih cuti) so aku pun layan lagu2 nih.

aku suka sgt bon jovi.x tau la apasal tpi aku suka dia pandai main piano sambil nyanyi.aku mmg suka org pndai main piano.nasib baik alif mmg terrer.sbb tu aku pilih dia dulu bukan org lain.hehe

prnh tgk videoklip lagu bed of roses?isk, best.pada aku la.tpi pd aku plg suka lagu always.ye..skrg aku tgh dgr..

lps nih aku nk download lgu november rain lak.tu mmg lagu favourite.aku suka wording dia.masih kt u dulu, aku gemar la kumpul kaset gnr ni.bila aku tgk blk kaset tu skrg da x tau nk pasang kt mana.nk beli cd dia da la mahal.bygkan satu je da rm49, kalu aku nk beli 5 (2 cd bon jovi dan 3 gnr) da jadi berapa? baik aku beli bju oshkosh ilham.

lagu apa lg ek aku suka?hah!aku tau, aku suka dewa 19.isk, betul la ckp adlin arragement muzik dia baik.ilham pun minat dewa nih.

aku pun minat gak ngan ct.alah dato' seri hajah ct nurhaliza.kt opis nih ramai gak x suka dia tpi aku tidak.dari mawi, baik dia kot..pada aku la.

ok, aku nk cari suma himpunan lagu yg aku suka nih dan upload ke pc aku.pastuh boleh la aku layan smbil aku update nota fa aku.sem nih aku nak jual nota aku mahal sket.biar bdk2 nih belajar erti menghargai nota..

ok, zaz layan..

0 love me.hate me: