Thursday, January 03, 2008

welcome ilham!

aku baru balik dari hantar ilham ke tadika.

mula2 je da out-dia xnak masuk gate sekolah, lepas pujuk2 baru la ok.

sampai je dalam tadika, dia nak jumpa geng lama kat taska.so apalagi happy la.kebetulan lak c faiq n fahim tu ada beg skolah spiderman n pencil case power rangers, lagi la ilham suka.

lepas sesi taklimat dgn cikgu, kami pun nak chow la. tengok2 ilham menangis tak ingat dunia.diikuti dgn faiq.lepas org tuh diam, ilham masih x berhenti.

lama gak kami nk melayan dia.at last aku punye geram, aku pun cubit dia.llham ni ada satu perangai, bila dia menangis dia akan jdi lebih mengada2 kalu aku layan dia lebih2.yg plg best masih nangis tuh mcm2 dia mintak termasuk la ps2.

so bila alif pujuk pun x jalan, aku pun kuarkan buku colour dia n start ajar colour2.x sangka pastuh bdk2 lain dtg kt meja tuh n colour sama2.ilham pun diam n suka.bila dia leka je aku pun wat alasan aku nk g ber**.

hehe.bgus gak alasan tuh.ilham suh aku g ber**, n lepas aku bgatau cikgu dia aku pun chow.

fuh!! seksanya aku nk lepaskan diri..ilham oh ilham.

anak aku nih mmg manja lebih2 la.aku admit mmg salah aku.lagi satu dia mmg apple mak aku.tu yg dia lg lebih2 ngada2.

so itulah pengalaman hantar anak ke tadika.

0 love me.hate me: