Saturday, March 15, 2008

TGI Friday

yeah..kami berjaya gak bwk anak2 ke zoo.ramai gak la rombongan cik kiah yang pg.kami berempat plus atuk, afif n echah.seronok le bdk2 round satu zoo melaka tuh.mahluk alam pun mesra rakyat, bila bdk2 ni panggil je suma menjawab.hehe..

pas 3 jam kt zoo (awat lama bebeno), kami bwk depa suma mkn kat restoran indori nasi padang. aku da 3x visit kedai tuh.ok la pd aku,private sket.tau la bwk bdk2 ni walau 4 org je tpi masing2 jenis bangsa cakap menjerit2.pastu suma x reti dok diam.misti ada anggota badan tu yg bergerak2.fenin makngah!

blk je uma, aku trus lepak,zzz.ingatkan bdk2 ni tido la dgn aku rupanya tak.sambung lak main badminton kt dpn tv.tgk..kan aku da kata depa ni mmg x reti penat.kami yg sakan tido ptg tu.

mlm tu diat dtg ambik anak2 dia.dah sunyi la uma kami.ilham terus merajuk sbb x sangka ata nk dtg mlm tuh.xpe.nanti bulan 4 kot kita dtg sana.kita g bangi n g uma iman daniel.

mmmhhh..mlm ni aku tido dgn lenanya...zzzzzzzzzzz