Tuesday, May 20, 2008

APA??

aku dgr berita utama ari tu, Dr. M keluar UMNO ye??Bio benar??

terkejut giler.bukan apa pun.sbb dia buat mcm tu pun sbb ada org cabar dia masa perhimpunan org2 melayu kat kedah nun.

aisey Dr.M, dia ni skrg bnyk wat kacau la.. kalu pk balik, dia mcm almarhum Tengku Abdul Rahman dulu masa DR. M baru2 jadi 1st man.at last, dia kata org tua tu nyanyuk.hehe

aku suka ikuti isu politik negara.masa kt U dulu, aku sanggup berhimpit2 dtg dewan kuliah masa sanusi junid dtg nak kempen anti DSAI.

senang citer, politik tu very the dirty la.masa org tu naik, ko ampu la org tu, masa org tu jatuh, ko pijak la dia.kan?

tapi kes Dr. M ni sket sebanyak mempengaruhi gak org melayu kita nih.kalu ikutkan, suma pemimpin kita mati kuar UMNO.Tun Abdul RAzak je yg setia dgn UMNO.

apaapapun, aku syg org melayu aku.buatpe la kita nak gaduh sana sini, marah, piket, kutuk, maki etc sesama melayu.ni kan tanah melayu kita.sama2 la kita menjaga kerahmatannya.

4 love me.hate me:

Ayu Mohamad said...

yaya aku setuju dengan ko.. aku pon sangat etrkejut.. maybe sebab permintaan dia suh Pak Lah letak jawatan tak di layan then dia buat la sesuatu supaya dpata menarik perhataian org ramai..

I respect him for what he did to Malaysia and am very proud to have him as our prime minister (ex)..
tapi tu la agak kesal dengan apa yang berlaku sekarang ni.. apa nak jadi la yerr

ya2 said...

to ayu,

ye, aku pun amat minat dgn ketokohan dia.idea dia, vision dia betul2 superb.

cuma tu la bila dia da tua ni, kdg2 dia banyak melatah la pulak.

sian gak kt Pak Lah.give him 2nd chance la ek.manusia suma tak sama kan.

Anonymous said...

kak suria

nak mintak tolong link kan this website dekat blog kak suria yg cun melecun boleh tak?

my company organize Career Fair and nak get as many visitors as possible. so, by all means of promoting and marketing this event, kita belasah je..:)

dekat blog intan dah ada dah..so, if u could be super duper nice and warm hearted, boleh tak buat sekali..:) address dia:
http://ice2008.unisel.edu.my

nanti suruh lah bebudak college kak suria datang sekali..esp those yg dah graduate..tq..

ya2 said...

to nani,

dont wori, for the sake of education, no big deal lah for me.

wahhh mu muda2 da ada company sendirik yek..bgus tul.

ok. aku da link kan