Tuesday, May 13, 2008

Happy mothers Day

Selamat hari ibu utk semua yg bergelar ibu, mak, mama, umi, mumy dan semua yg sekutu dengannya..

aku sambut kt kl.best giler walau aku diperdaya.baca sini la senang citer sket.

wish ni khas utk bondaku, HJH JAMILIAH MD.NOH atau nama manja kak milie dan mamatua ku yg jauh nun di Tambunan sana, JULIA PODOT atau timangannya mimie dengan ucaPAN..

terimakasih menjadi ibu yg begitu sempurna sehingga aku dan alif berjaya di tahap kami sekarang dan kami sentiasa sedar diri walau di bumi mana kami berada.

"thanks mak sbb didik org walau dengan tegas, garang tapi itulah yg menyebabkan org jadi ORG"

"thanks mamatua kerana merestui perkahwinan kami walau applenya terpaksa bertukar agama yg 27 taun dianutinya.timakasih kerana menerima aku seadanya aku dari 1/11/2002 hinggalah kini dan selamanya."

sayangila ibu kita selagi mereka masih ada.

2 love me.hate me:

PerantauSepi1306 said...

Yelloo... To wish Happy Wesak Day is not so appropriatelah kan.. so not too lat ein wishing you Happy Mother's Day to you, blesswed with wonderful strings of children. Make me envious u know :D

ya2 said...

sied,

ko pun, happy mothers day yek.

lamanya aku x nampak wajahmu sejak habis study dulu.

ada 10 tahun gitu ek?