Tuesday, August 26, 2008

He wins!

Seperti yg dah disangka, DSAI menang majoriti pilihanraya kecil Permatang Pauh.

mcmana la BN nk menang kalu da tempat tu dah memang kawasan DSAI dari dulu lagi.mmg miracle la kalu BN boleh penetrate tempat tu.tpi atleast calon BN kt situ pun hebat gak.

aku mmg xleh komen panjang lebar la.dlm inbox email aku ada 356 email pasal Pauh ni.ntah sapa la g add aku dlm group diaorg.benci tul nk delete.dlm bnyk2 email tu sumanya la menyokong kuat DSAI.hmm, susah tul bila dah fanatik ni.mcm mawi dulu, kutuk mcmna pun peminat fanatik dia bukannya paham.ni sama la.

pada aku, liwat ke salah guna kuasa ke sumanya politik.politik kan kotor.org yg masuk politik aku rasa kalu dari awal niat dia baik, suci tpi bila dah lama2 misti jadi busuk gak akhirnya.ni pendapat peribadi aku la.

so sekarang, DSAI dah masuk parlimen.so senang la dia nk capai vision dia, iaitu nk jadi PM.dulu aku minat dia tpi skrg rasa dah tak la.kdg2 rasa dia selfish, tamak dan tergopoh gapah.

kita tgk nanti, 16 sept ni ada tak kerajaan baru nk tubuh? kalu ada, sila la bg kami, hamba gomen ni bonus 3 bulan gaji.hahaha

jangan la ada gaduh2, benci dgr org MELAYu kita gaduh sana sini, piket la, demonstrasi la.Org che ye nun alif gelak je tgk kebodohan org kita.

2 love me.hate me:

!Nt4N said...

nak buang komen2 tu senang je..

g unsubscribe kat emel unsubsribe@namagroup.yahoogroup.com

kena unsubscribe sbb nnt emel ko penuh gila smpai berpuluh2 ribu..

Ayu Mohamad said...

aiyoooo udah tuko layout nya heheh
udah ade plan ke utk kurik kurik kendi Melaka?
hahahahahaha