Wednesday, October 22, 2008

Outstation

aku baru balik outstation.dari senin - rabu. x jauh pun aku pegi.batu pahat je.g observe student practical.

aku g berdua dgn big boss aku.ingatkan xleh gossip2, rupanya kepala dia sama je dgn aku.so xlah aku buhsan dlm keta.

kami lojing kt uma mak aku.sbb mak aku xda so urusan makan minum suma kt kedai je la.

ni boss aku dropkan aku kt opis sbb aku ada keje sket nk buat.esok aku bru nk start kelas setelah 2 minggu aku x masuk kelas.giler penat!

psst.. norizan, esok aku tanyakan kt cikgu tadika tu ek.sori la aku lupa tul.

bye.

6 love me.hate me:

DeLinn said...

yaya,

aku dah habis kelas untuk semester ni, yahooo! hehe

anyway, takyah la ko susah2 nak g blog aku, blog aku ditutup sebentar

ya2 said...

ina,

ceh..aku ingat ko ah melupakan aku di sini.rupa2nya under construction.cettt.

huh, bestnya na.budak2 tgh final ye.wahhhh goyang kaki la ko skrg.budak2 aku ni final 3/12 kang.ni yg aku pulun nk habiskan silibus.sengsaranyaaaa.

selamat melepak plus berkurik kendi ek.

Tukang Campak said...

hehe tringat time aku kena jaga budak praktikal bln5 aritu. Lecturer dia nk dtg aku yang x tido mlm buat slides agan report hehe. ko x join kurik kendi ke ya2..kjp jek KL-Melaka hehe

BTW Ina, aku ingat ko dah privatekan blog ko. Klu private ko jemput la aku sama ek...

DeLinn said...

yaya

ari tu aku sengsara gak, puluh jerih nak ngabihkan silibus kekekeke. Memang gitu ek keadaannya bila dah nak abih sem? hehe

dan, bila time cam aku ni, mmg pree eh?. macam tak caya lak aku pree kekekekeke

ya2 said...

zie,

observe student ni best tpi kalu budak2 ni buat perangai syaitan kt compny tu, tu yg aku menyampah betul.

aku x join la KRR tu.nmpak mmg mcm dekat melaka-kl, tpi tang nk heret budak2 ni yg aku lemah sket.haha.

ina,

ko mmg tgh dlm heaven skrg.huhu..ko boleh la mengukur jalan sepanjang2 sintok - kl.

aku je yg tgh letih.terpaksa makan EPO supaya aku x flat.kang x habis ajar.bila x habis ajar, takut kang budak terkurang ajar je.hehe..

Niza @ Anis said...

Hi darling!pls feel free 2visit us for AUTH COACH n LV bags at amazing price.also available original branded perfumes,cheaper than retail price.tq dear :)