Sunday, December 30, 2007

akikah dan potong jambul

at last tibalah harinya-sabtu 29.12
aku da lama nk wat potong jambul anak aku c ikhwan tapi disbbkan intan pun expecting so aku postphone la dulu(malas nk wat kenduri 2x setahun kt uma mak, penat weh)
so bila intan da deliver adiladha lepas so kami pun trus merancang akan majlis tersebut.

alhamdullillah, semua da selesai, kambing pun da tumbang 2 ekor plus ayam 10 ekor.

thanks utk suma yg menjayakan majlis, acik yg bawak kuih n pulut kuning, uteh+makjang +moksu yg menolong membuat bontrot, hjh kalsom yg bwk pastry,dan mcm2 lagi..
thaks juga utk suma cousin2 yg dtg..suka bila kumpul ramai2..

plg best..FIL intan willingly nk ambik gambo majlis tu (dia pro cameraman)..tak sabo aku..
plg bosan..aku x jumpa mana aku letak digicam aku - hampeh
so taun dpn, planning nk wat korban satu keluarga abd.malek..insyaallah..best..best

0 love me.hate me: