Sunday, December 30, 2007

good bye 2007

da nak masuk 2008- aku pun da bertambah usia..
so kenangan 2007 mmg banyak, aku hanya senaraikan apa yg aku ingat saje..

april 06th - aku selamat bersalin, mmg aku minta utk caesar atas sbb yg mak aku plg benci nak dgr iaitu takut darah, takut sakit etc.


- ni la dia ahmad ikhwan najmi yg sebiji ikut dadynya..

mei 16th - ilham da 4 taun.alhamdulilah dia da boleh ckp dgn betul, tpi masih suka buat pelat2.geram..

ogos 17th - kami, intan& famili bwk mk n makling siah g bercuti ke terengganu n kuantan.sebenarnya misi adalah wedding shahida so sambil menyelam, minum air.



ogos 31st - setahun da kami pindah uma sendiri, potong dari gaji aku - so kami mmg da tak bleh mewah2 sgt mcm dulu2.

-rumahku syurgaku-

september - tak salah aku bulan ni yg kami dpt kenaikan gaji- okla 15%.kira makin tambah gaji, otak aku makin ligat je pk apa yg nak aku beli.

nov - kucing parsi aku bobo hilang.aku rasa dia kena curi org.tensennya kami..sbb dia lain dari yg lain.sob.sob



dec 20th - bby iman pun lahir ke dunia.Alhamdulillah allh mmg kayakan kami dgn ahli lelaki.mak da ada 6 cucu skrg dan aisya zahraa- ko masih the one n only rose among the torns.


ada banyk lagi tpi aku x ingat sgt - aku nih lps operation mmg ada masalah lupa.
cuma aku rasa 2007 ni lagi best dari 2006.

chow.

0 love me.hate me: