Thursday, January 31, 2008

CNY planning

esok kami last keje sebelum cuti CNY (seminggu).Aku ada banyak benda dah yg aku plan nak buat.harap2 sempat buat kalu tak aku da x cukup masa nak pk benda2 nih.

start hari sabtu n ahad :
1.aku nk beli batu hancur utk cantikkan taman uma aku.
2.Lepas beli batu, taman tu akan kurenovate ikut satu design yg aku rasa ok la utk mahluk2 allah yg berbulu kt uma aku tu melepak.
3.jumpa dr lau, review ikhwan plus nk ambk vitamin tambah darah.

senin n selasa :
1. aku nk buat bajet utk belated housewarming aku (da setahun lebih)
2.Selari dgn majlis ni, aku da dpt green light alif utk tempah canopy,order cupcakes dan buat birthday bash ikhwan sekali.Yahuu..

Rabu,kamis, jemaat :
1. Balik bp.aku nk wat doa selamat kt umah mak raya cina tuh.kenduri sempena ikhwan da sihat.
2. aku nk ajak mak g cari doorgift utk kenduri tu.(misti intan kepoh nk ikut)
3.lepas kenduri aku nk ajak tini (kak ipar aku)pg 3 kedai yg aku n intan gila menyoping sampai tak ingat dunia.kedai best tuh hanya kt bp je ada.

sabtu-ahad :
1. blk melaka bwk mak skali.
2. aku nk update nota financial accounting aku.
3. mak nak ikut intan blk kl ari ahad tuh.ni kes atuk yg x belum habis rindu kt iman kan!

eh setelah aku perhatikan planng aku nih suma menjurus kepada spending.zero saving.mcmana tuh?azam x sampai sebulan da xleh buat.adus (smbil ketuk kepala sendri)

xpe, bak kata maya opis mate aku, married person ni lg kaya dr single person. yelah, org da kawin ada bnyk account.account sndiri, acct hubby, dan yg plg best acct anak.Kita boleh ambik je duit kt mana2 account yg kita nak.Betul tak?

hehe..teruk la mumy nih.

3 love me.hate me:

Sue said...

wow~! bz nye u during this long holiday ek.....takpe...kene kerja keras sementara tenaga masih ade kan.... salam perkenalan dari saya

Kopi Suam said...

heehh heeh yaya finally dapat gak aku tinggalkan jejak...wei makcik ko kat mana sekarang..

classmate kita banyak yang dah terputus hubungan...aku balik2 ngan ina ngan norma orang lain semua missing in action...
btw kalau kau ada facebook please add aku sebagai kawan yek..ada kamil dengan ina dalam tu..

ni no hp inase kot nak calling2...aada call pinky tak..makcik tu lagi hilang di alam nyata.

ya2 said...

my heart - salam perkenalan.luv ur cuppies!

zira - aku kt tanah tumpah darah ko, mana lagi bandar bersejarah. nanti ko balik kmpung meh dtg uma aku.

bila lg nk buat reunion..