Tuesday, February 12, 2008

setelah puas bercuti

aku mc ari nih.smlm tiba2 kena selesema n pg td kepala berat yg amat.so ari nih aku melepak je.best.best.

so cuti panjang da berakhir.pas nih aku da stat cuti tahunan.no more cuti semester.xpe.mana2 pun sama.yg penting happy n hidup tenang.

apa yg aku planned ari tuh berjaya akhirnya.cuma skang ada benda lg la yg aku nk buat utk HW aku tuh.mungkin tukar tarikh kot.

kenduri ari tuh pun best. x sangka ramai btul yg dtg.maklumlah cuti panjang takut org blk kampng.makanan suma abis, kuih-muih pun abis.alhambdulilah.

kami berkumpul satu famili, seronok ramai2, bising2, bdk2 berlari2, aku suka suasana mcm tuh walau aku penat gla.

so ntah bila lg nk gathering lagi?

sori gambo xleh upload aku x tau kt mana usb camera nih.agak tinggal kt bp kot.(masak aku, mak aku kt kl skang nih, ujung bulan baru balik)

sori eh.hehe