Thursday, January 10, 2008

Hari yg mandom

aku stat keje balik setelah cuti jaga anak yg panjang.So ari nih jumaat,bila aku masuk keje, ramai lak member aku yg cuti.yela, smlm awal muharam.

Pagi2 lagi aku da rasa aura kemandomannya.Rakan gosip aku cuti so aku bagai patah sayap.Nasib baik ilham x meragam g skolah ari nih.Tu yg aku suka sgt.

Aku dari pg sampai ke ptg menyiapkan frp aku.org lain suma da tutup frp last sem tpi aku x siap2 lagi.(keje yg plg aku benci ialah tutup frp)Jadi aku pun duduk la sorang2kt sini smbil siapkan frp aku.

Balik keje kang aku ada bnyk benda nk buat.Sumanya ke arah menjurus membersihkan rumah aku dari abuk dan sawang2.Esok aku telah berazam utk bangun awal pg utk mencantikkan taman aku yg da lama kering tanpa kasih syg..isk apa yg aku merepek nih

Oh mandomnya hidup aku ari nih..x pernah aku rasa semandom ini.

0 love me.hate me: