Wednesday, January 16, 2008

money,money,money

taun nih aku da decide 2 tmpt 4 vacation.satu g langkawi (bulan 7)nih dan satu lg ke kk (bulan 10).tpi aku rasa bln 12 nih kami kena mengadap mamatua di tambunan so sekali lagi trip ke sabah utk meraikan krismas.

Dua2 tiket murah aku dpt masa promo airasia.Langkawi cuma 6 sen, kk 6 ringgit.Murah maa..Utk tiket yg balik krismas kang kami nk guna tiket waran alif.

Tdi dikala aku tgh survey hotel kt langkawi baru aku terpikir yg misti bnyk duit yg akan lebur sepanjang taun nih.Isk mcmnana ek..

Tiba2 baru aku teringath.Smlm alif bgtau di kena ngajar lg student KSS so gembiranya hatiku.Dapat la site income. pastu dpt tau gak skim DH ni adalah 2 kenaikan so lglah bertambah suka.Dan tahap kesukaan tu menjadi lg best bila alif kata pergerakan gaji dia stat bulan jan ni.Wahhh..rezeki, rezeki..aku punya bulan julai kang.

so aku rasa masalah aku da hampir selesai skrg.cumanya aku kena tahan diri dari x menshoppingkan duit yg aku dpt nanti utk benda2 mengarut dan menyemakkan umah aku.

Mampukah aku????????

0 love me.hate me: