Thursday, March 20, 2008

fon baru-blog update

kami outing td.saje je nk kua uma, biasala malas nk masak cuti2 gini.

aku da xde idea nk g mana.aku rasa satu melaka nih aku da jejak cuma kampung morten je kot yg belum pg.hehe..so ilham bg idea-jom g tesco.ceh..anak aku ni mmg suka g sana.bukannya hapa, saje dia nk g mkn kt kluang station.tgk, bdk sekarang, 5 taun da pandai demand nk mkn kt mana.aku dulu masa 15 taun pun x tau kfc tu hape.(sian ek)

so da smpai tesco tu, terus je la ke kdai repair hfon.isk tokey tu kata fon aku tuh da kebanjiran air liur c ikhwan.hish..

sedang alif sembang2 dgn cina tuh, mataku terus tertangkap satu nokia nih.dan tiba2 terus terbayar dan memunya.hehe

bila da ada fon, boleh la ambik gambo.sejak xde kamera ni, susah tul kehidupan kami.

makan di KS biasala penuh huruhara.selain org ramai giler, anak2 aku je da mcm2 pesen.

ilham tiba2 nak duduk dlm bby chair.


ikhwan x puas hati- nak gak

terus mengamuk rebutka kusi yg tgl satu tu

sampai tertido dia


sebelum balik tu, alif belikan keta belon ni.senang nk letak ikhwan dlm tuh.kalu x dia mengemas satu uma.masuk bwh meja mkn la, panjat kusi la.tgk aksi 2 orang tu bru bgun tido

hmm..malam tu suma senang hati.kecuali aku sbb ikhwan asik berkepit je dgn aku.tensen tul

0 love me.hate me: