Friday, March 21, 2008

still got the blues..(for my dear fren, ina)

aku tulis ni sambil nangis tau..


tdi aku baca blog zira, classmate matrik dulu.aku jeles la ngan dia sbb member tu baru balik US mgu lepas.best kan zira.betul la org kata, brg kt sana murah2 belaka.dan bertambah la aku jeles bila dpt tau dia sambung nk g umrah lak hujung bulan nih.oh tidak..

dan aku mmg akan baca blog dia tiap ari sbb aku nk cari kwn lama aku.FYI member u aku suma ramai ambik IT course.dan suma2 tu keje ngan TM.dan aku da ramai lost contact dgn depa.so sbb aku nk gak cari ina,aku g baca la komen kwn2 zira nih sampai la aku terjumpa komen **lin.eh skali bukak, trus dpt add dia.

oh ina, mcmna nk citer ni.mata haku berair2 baca entry ko.huhu..ingat lagi ko ek kenangan 3 kupang tu ye.sampai mati pun aku xleh lupa muka abg 3 kupang tu.hehe.
isk kita nih mmg cengeng kan.asik la homesick.pastu ko ingat tak waktu zaman suma bwk basikal.ko pun bwk gak beskal ko, dan kita pun naik la beround2 dari kolej telekom tu ke mall.w/pun org dok pelik sbb beskal ko bkn mountain bike, tpi beskal tu la yg selamatkan kita dri x kepenatan ke mall kan.

huhu..aku syahdu nih.aku ingat lg made(bespren hang@exbespren haku) tu suka gelak kan kita.sama la dgn norizan, kamil n isk.ko ingat tak bila kita jalan bertiga dgn norma, misti depa kata kita se-katek je.pastu gelak2.hampeh btul.eh mana la mamat tu suma??kawin da ke kamil n ishamuddin tu?

satu lg hang ingat dak hang + norma penah bg bella utk hadiah besday aku?bella tu da turun kt anak aku ilham.panjang umur tul bella tu walau mata da tanggal satu.
ni aksi bella, yg sempat aku rakam tdi.(sambil alif kata:xleh tgu esok ke nk wat, sbb da kul 1 pagi) dan aku kata (oh tidak..sbb nk suh ina tgk gak bella nih)
sian bella, dia tgh tido dlm pelukan ilham td

ko tgk la na, x berubah kan bella - masih kuning, gemoks cuma tang mata je..

hmm..puas da hatiku dpt add ko.aku mmg rindu sgt zaman remaja kita dolu2..bila la kita nk g sintok tu dan menyusuri semua memory lane kita?oh bila kah?








6 love me.hate me:

Kopi Suam said...

salam,
yaya nak ajak ina and norma and norizan isz kamil and classmate kita turun melaka...

aku jemput hang dan kawan2 ke umah mak aku 12 April 2008 di Batu 9 Bukit Tempayan Tangga Batu wedding adik aku.

datang tau nanti kita pakat2 buat reunion classmate kita..lama tak jumpa weh...pinky pun dah hilang dari pandangan terus makcik tu..

adik aku kawin ngan orang batu pahat ntah2 kaum kerabat kau atau pinky tak heeh heeh

Kopi Suam said...

yaya nanti pakat2 ngan classmate semua datang umah mak aku 12 April 2008 sebab adik aku kawin ni aku jemput semua so kita boleh buat small reunion nanti...

adik aku kawin ngan orang BP ntah2 kaum kerabat kau atau pinky kot...pinky mana menghilang

Tukang Campak said...

Zmn2 kat sintok la paling besh. Tempat jatuh (cinta) lg dikenang haha. Dd baru jek balik dr sana weekend arituh mengimbau2 kenangan silam kehkeh.

Nak contact kengkawan masuk facebook la. Kt sana lagi ramai. Sapa lagi ko carik ??

Hazelsyd said...

aku ko taknak link ke? hak hak hak

-siapa aku?-

ya2 said...

to KS,
aku insyaallah dtg.mmg x sabau menunggu hari tuh.aah ek mana la c pinky tu.ada yg jejak kasih lg.

to zie,
yeah, mmg tmpt jatuh chenta itu..aku pon bru stat blogging nih,nanti la masuk facebook.mmg sgt2 mencari kekawan kita.

ya2 said...

to ija,
weh, awat lock utk invited readers je?cmna aku nk link?

ija, ko masih serupa ina lagi ke?