Friday, April 18, 2008

Aku yang HAngin


Hangin betul aku....

tadi lepas magrib ada sekumpulan mat rempit versi basikal dan motor kapcai busuk berkumpul kt hujung jalan uma aku.dahla ramai pastuh memekak ngalah jalan tuh dia beli dgn harga RM188,800.000 lak.aku pun panggil alif dan kami pun pura2 la membuat gardenning kat luar tuh.

hanginnya bila kami keluar diaorg lagi selamba mewilly depan uma.aku pun sound je la direct-adik, jangan la bising, respect la sikit orang-aku mmg da xde perasaan dgn mat rempit nih.malu tgk anak bangsa aku, org melayu agama islam tpi memekak dpn uma org mcm org hilang akal atau bahasa kasarnya mcm org bodoh mak bapak x ajar.

aku nak je tanya depa, kalu aku memekak depan uma mak dia, agak mak dia marah tak.kalu tak, aku nak je mewilly dpn uma mak diaorg.dapat 15, 16 lap pun jadik la.baru ko tau perasaan aku.

aku da nekad tadi kalu diaorg memekak lagi, samada aku keluar gate maki direct atau aku call polis.aku ngan polis area nih dah bagai pakwe n makwe.bagai adik n abang..awww..

sah!bdk2 hingusan tuh buat x kisah.so aku trus call balai.kebetulan yg angkat tu pakwe polis aku tu,c verus..huhu..terus buat aduan dan verus kata dia akan call terus patrol car ke sana.(huh, tengok pakwe polis i, cekap bertindak-misti esok dia mai uma, dia ni org kampung alif)

5 minit pastuh aku dgr ada org jerit- polis woi, lari cepat, polis- tau pun takut polis budak2 hingusan ni.dan berdesup mat rempit nih lari mcm x cukup tanah. padan muka.

eeeeeee..geramnya aku.apa la agaknya ada kt pikiran anak2 muda ni yek.dahla skolah x pandai,perangai busuk lak tu.cuba la depa nih ikut mendiang boon siew honda tu.member tu mmg la belajar x pandai, baca pun x tau.yg dia tau sign nama dia je.tapi ko tgk la mcmna dia blh beli honda malaysia.kaya raya jgn citer la.

ini mat rempit naik motor honda ex5, tu pun bapak punye.ntah2 spender pun masih mak yg belikan.

hangin puting beliung aku ni kalu dtg lama nak surut nih..so dgr la kau aku membebel.

isk..sedih aku ngenang org melayu kitanih.ni belum minah rempit yg perasan lawa tu.aduhai, dahla bont*t itam, pakai sluar lower cut lak.isk, aku sampai kdg2 geli mata tgk.kaedahnya lembu pakai skirt lagi cantik.kekadang aku heran gak, agak mak dia x marah ke.kalu mak aku dah dicilinya, dicarut2 lagi aku nih.x berani aku.

tu la dia..aku sentiasa berdoa agar anak2 aku dan semua darah daging aku xde la jadi mcm ni.jadilah org berguna, ilmu tak tinggi tapi kalu perangai baik, lama2 tuhan akan luaskan lagi pintu rezeki tu.

ni da la (isk x habis lagi) iskk aku x kuasa nak tulis lagi.buat penat aku je.

0 love me.hate me: