Saturday, April 12, 2008

Cuti yang best

kami stat cuti dari 5/4 hingga la hari ni.seminggu cuti semester.tu yg aku suka kalu skim x tukar.dpt cuti semester.best apa.kalu student cuti 2 bulan, kitaorg punyelah round the world..ada org kata mcm cikgu skolah, tpi cikgu kena gak g skola waktu cuti sbb ada miting la pengetua panggil la itu la ini la.kami elek.kalu cuti tu, berani la ada org nk paggil g opis.hehe


so aku hanya menghabiskan masa kt uma je dgn famili aku.best kan.ada hari aku x masak kami makan beso kt indori tu lagi.kalu x g KS.nasib baik bulan ni kena bajet, kalu x mmg aku da heret suma g ukur pavillion tuh.
layan anak kt uma mcm ginilah.sekejap menjerit, kejap ketawa, kejap darah berderau (sbb ikhwan da pandai naik slide n turun kepala dulu) kejap ilham kena marah kejap laki aku mengamuk kejap aku membebel kejap itu ini.seronok la.lagi seronok kalu suma adik beradik aku ada, huh kecoh yarrabbi..budak cuma 6 org je tpi ya allah.jenis masing2 x reti dok diam, misti nak melenting2.
masa slide kt luar-skrg aku da bwk masuk dlm uma.sian slide ni melusuh kt luar
x puas main kt luar, main panjat2 lak kt dalam uma
berkembor lak dlm bilik-main sembunyi2 bwh selimut
sambung lagi kt dpn tv -mengemas lak segala cd dan mainan yang ada
adik da give -up, baru pas ngamuk, sumbat susu seblum tido
tapi ada gak yg x best cuti ni.apadia?hah, ni dia..
aku ada 4 beg assigmnt, kuiz n ujian student yg nk kena marking.siapa yg nak tlg marking aku upah.leh muntah kalu tanda paper bnyak2 nih.








4 love me.hate me:

Tukang Campak said...

ah..indahnya hidup duduk kat umah, cuma tang beg assignmt 2 yg x best hehe.

Aku anak teruna sorang pun manjang tarik napas dlm2. Lasak yg amat..

ya2 said...

zie, dah nama anak jantan kan.2 yg lasak yarabbi..

ko tetap maintain mcm dulu ek.

makan jamu apa dong

Kopi Suam said...

yaya...nape tak datang wedding adik aku....

ya2 said...

oh zira,

aku x g sbb kena balik bp.

bwk mak aku g check mata.

tpi ensem ek adik ipar ko.hehe