Monday, April 07, 2008

Ikhwan is ONE!

hah, anak aku da setahun daaaaaaa..huhuhu..sekejapnya masa berlalu.


setahun yg lalu, kul 6 pagi aku da gerak ke pantai ayer keroh.doktor suh dtg awal sbb turn aku yg kedua.


dlm kul 8 gitu aku da siap utk dihantar ke OT.mmg aku pilih utk caesar, mmg aku dasar penakut segala,so aku da pk panjang n dpt permission alif maka aku rela lah perutku ini dibelah utk kedua kalinya.Ilham dulu sbb lemas.

masih aku terbayang aku mengigil sbb sejuk n takut.da dlm OT tu suma tutup mulut smpai aku da xleh cam mana dr vishnu ni.dah la alif xleh masuk.masa tu mmg aku nekad ni da last la.aku takut.


masa ikhwan keluar je, nurse dgn dr bgtau anak aku putih mcm cina.dr vishnu asik la ckp ikhwan ni muka sabah betul.(dr ni penah keje lama kt kospital QE, KK).tapi mmg ye pun, aku rasa ikhwan ni mirip betul alif-perangai je yarabbi ikut aku.tensen betul.




tu la dia setahun nan lalu.ni ikhwan najmi da setahun.6/4 tu kami kt cherating so x celebrate.cuma kalu dia nangis kami nyanyi lagu besday dia misti gelak.


aku plan dulu nk wat besday dia kt uma.tpi da gitu gini terpaksa la tukar plan.nak sekalikan besday dia, mak, diat n amat.ntah masa besday ilham kot bln 5 kang.harap2 la jadi.


aku amat mengharapkan anak2 aku bila da beso akan sentiasa menjaga aku n alif.tau la anak lelaki ni, jgn bila da kawin, kami ni dilupakan.huhu..mmg la akan kuungkit suma jasa dan pengorbanan ku selama ini.hehe..tpi tau la hati seorang mak kan.mana sanggup buat suma tuh.


moga allah memberkati perjalanan hidup anakku yg amat lasak ini, dan moga allah berikan aku kesabaran yg maha agung kerana hanya DIA sahaja yg tahu betapa kadangkala payahnya bila anak aku sama perangai dgn aku nih..adik, mumy loves you more today than yesterday..

0 love me.hate me: