Wednesday, April 30, 2008

Isnin yg penat..

mak aku kena operate mata, i mean kena buang katarak dia.

aku hantar dia pagi2 tu ke pantai ayer keroh.dlm kul 8 da smpai sana.aku bwk ilham skali.bio dia teman aku sbb dia xnak g skolah.satu lagi bio dia tlg jaga atuk dia.ilham kan apple atuk dia ni.

masuk OT dalam kul 9.kami xleh masuk.so aku ajak la ilham g sarap kt bwh.lepas mkn, kami pun tgu la kt ward.

aku sembang dgn sorang untie tu.dia warded sbb asthma.untie tu bgus, ramah tamah.cina melaka kan ckp mcm melayu so senang la nak sembang.

dia asik dok kata untung ada anak perempuan boleh jaga mak.anak dia suma lelaki.dahla xnak kawin.ada sorang da kawin menantu lak wat hal.dia bising la kata menantu dia malas.kalu blk melaka, asik dok dlm bilik je.bila time makan tau lak kuar makan.pas mkn, mengeram balik dlm bilik.

hehe.aku ingat orgcina sporting bab2 ni.rupanya sama je.dia boleh ingat mak aku tu kakak aku.cett.dia kata mak aku nampak muda.ke (aku yg nampak tua?)

mak kuar OT jam 10 lebih. kami teman kt wad smpai kul 1 lebih.pastu aku balik uma.

jam 4 amat lak smbung teman jaga mak.aku kt uma membuta sakan.ingat nk masuk opis tpi aku punye la penat.ptg tu kami dtg ganti jaga mak.aku tido sana mlm tuh.

kul 9 aku da zzzz.esok aku nk bgun awal.nak g kl.

0 love me.hate me: