Thursday, May 01, 2008

Trip to KL

selasa ari tu aku kena escott student g lawatan keskybridge klcc.


best sket trip kali ni sbb bwk bdk pandai kan so depa ni dlm bas diam je.kami yg sakan memekak.lagi satu depa ni punctual.so x yah nak ckp bnyk2 kali.senang kira la.

kami g suma bwk anak.so tau la kecohnya.aku bwk ilham.dia ni suka naik bas plus mmg minat sgh klcc.

dalam bas-ilham asik tanya je mana klcc?

kami singgah jap kt istana negara semata2 nk ambik gambar dgn kuda n guard.

ni kat planetarium.1st time aku jejak ke sini.suma pasal angkasalepas-aku x minat le beno


kt skybridge-aku mcm biasa gayat yg amat, nak gambo pun kena peluk ngan ana.


ilham n izat-budak 2 org ni kemana2 xleh pisah.pastu lari sanasini.

aquaria- dia mcm underwaterworld langkawi.tgk anak aku kalu posing misti senyum mcm tu








cuba kome tgk muka ikan pari ni?mcm muka org kan?korang pernah x baca kt internet dulu konon ada anak kena sumpah dgn mak dia jadi ikan pari?hah, masa tu dia tunjuk la gambo ikan pari ni.aku rasa citer tu tipu sbb mmg kt sini suma ikan pari muka mcm ni.besar kan kuasa tuhan..

kami smpai uma jam 7.45petang.alhamdulilah, sampai gak hajat nak bwk ilham g skybridge tu.lain kali boleh g lagi bwk mak aku lak.

2 love me.hate me:

!Nt4N said...

geli ek tgk ikan pari tu..muka manis je senyum..

aku tau da ko mst lembik lutut kat atas tu..

muahahahahha ^_^

p/s : x penah naik pun kl tower ke, skybridge ke..tp kita penah naik eiffel tower ngan mak kita..

ya2 said...

cehhh..kerek la ek da naik eiffel tower.takpe..

biasa je skybridge tu.bukan setakat lembik lutut, kaki pun da x jejak tanah.

gemok kan pari tu.