Thursday, September 18, 2008

Jumaat - 19 ramadhan

aku plg suka ari jumaat..penghulu segala hari.

kenapa jumaat tu best?

1. aku nikah ngan alif dulu ari jumaat-1/11
2. aku lahirkan ilham n ikhwan pun ari jumaat - 16/5 dan 6/4
3. ari ni last day keje so x sabau nk tgu weekend
4. ari jumaat slalu students aku dlm mood nk blk kampung, so aku slalu habiskan kelas cepat.
(ajar lama pun x guna, sbb depa da x boleh terima dah)
5. apa lagi ek?oh aku tau, sbb mlm tadi malam jumaat.hahaha

ari jumaat aku slalunya bermula dgn benda yg best2.kalu ada yg metensenkan aku pun aku akan pastikan waktu ptg tu aku da dlm mood normal balik.kalu x weekend aku misti aku bantai membuta je.

so ari ni sumanya ok.kami x blk bp mgu ni sbb mak aku kononnya nk datang sini.ntah jadi ke tidak.mlm ni aku dah janji ngan ilham nk ajak dia main bunga api..oh bestnya la..

3 love me.hate me:

Ayu Mohamad said...

heheeh malam jumaat eh hehehe
aku mlm jumaat seperti mlm lainnya kekekekeke

Norae said...

ya2..

hari jummat memang besttt.. sebab besoknyaa cuti..ekeke

Kopi Suam said...

aku suka malam jumaat..malam2 lain pun aku suka jugak...


aku tag ko kat blog aku.