Monday, October 06, 2008

Salam Aidilfitri

Selamat Hari Raya.Dah seminggu aidilfitri berlalu.dah sebulan aku rasa tak update blog.busy mcm nak rak smpai sakit belakang.aku sibuk nk habiskan silibus paper aku sbb naik raya kang aku kena ganti lak member aku bersalin.dari skrg cuma ajar 12 jam per week dah jadi 18 jam.pengsan!

Cuti raya ni plg best la.kami je cuti plg lama, 2 minggu..ni aku kt uma mak lagi, ptg kang baru nk balik melaka.sian lak kucing2 aku tu, dah seminggu x makan.ada bnyk kenangan raya 2008 ni, adik beradik aku suma turn balik bp.riuh rendah smpai rasa nk pecah je uma mak.rasa mcm nk kena tambah lagi setingkat je uma ni..4 bilik pun x cukup.

nanti aku citer lagi la.ada 5 hari lagi cuti aku.kalu sempat aku update lagi.biasa la time2 cuti ni aku sibuk update nota FA aku je.

so utk kawan2 rapat aku semua : zira, ina, ayu, norizan, nora, norma, zie, pinky, nely, julie,
aku mohon ampun maaf zahir & batin jika sepanjang persahabatan kita (ada yg lebih 25 tahun kenal) ada kata2 atau gurau aku yg terkasar.jemput la dtg ke rumah (sori norizan, raya ke 5 aku kt bp lagi).

jadi ke kurik kendi melaka korang ni???????????

5 love me.hate me:

DeLinn said...

insyaAllah jadik\

selamat hari raya yaya, maaf zahir batin.

Ayu Mohamad said...

InsyaAllah jadi....
bulan 11 nanti.. tunggguuuuuuuuuu

Kopi Suam said...

Aku pun sama yaya..selamat hari raya..

InsyaALLAH kurik kendi Melaka jadi..tapi sebelum tu ada kurik kendi raya kat umah aku...jom le join..

tarikh belum tahu lagi...

Norae said...

salam yaya..

selamat menyambut aidilfitri.. inshaallah.. jadik kami ke melaka.. cuma kene nengok datenya.. bila ina free..

p/s : sebijik jer muka anak ko ngan maknya.. :)

Tukang Campak said...

Salam, selamat Hari Raya jugak kat ko n family. Sakan cuti !!

Aku ni kekonon nak ke turun Melaka jenguk adik aku, x sampai2 lagi. Seronot gak mengurik kendi..tgklah klu aku boleh join.