Thursday, October 09, 2008

Cuti raya yg lama

aku masih cuti raya lagi.walau aku ada keje nk buat : mengupdate nota topik 4 aku tpi aku malasssss nk m****s nk buat. keje aku ialah bergumpal dgn mahluk 2 org ni.

ada muka aku x bila aku pakaikan diorg tudung?alif cukup marah bila tgk gambo2 ni.tpi aku suka.comell.


bila time cuti2 malaysia ni, plg seronok ialah g jejalan.tpi memandangkan mgu dpn aku nk bercuti ke sabah, so stok duit tu mmg la x boleh nk kuusik langsung!haha..

so tau la, bila duduk uma, benda plg malas yg aku buat ialah masak.cukup2 la aku mmg xde chemistry org kata dgn kuali n periuk tu.x suka btl.sbb tu aku kagum dgn org yg pandai masak.zie, zira, sydde, intan suma main masak campak2 tpi hasilnya awesome.kalu aku masak main campak2 mmg la hasilnya ??aku sndri nk makan pun x lalu.

so bila dah malas nk masak, mmg la kena heret mkn kt luar kan.sbb aku yg ajak, so aku la yg kena belanja.xpe..
huh sungguh la aku buhsannya..nk g beraya pon suma member2 x balik lagi.maklumlah, member aku suma org jauh.so jgn harap la suma nk blk cepat time ni.

nanti aku upload la gambo raya kami..

2 love me.hate me:

!Nt4N said...

wakakakakak kelakar gila muka adik..eam tetap 'jelita' pakai tudung..

milo said...

kak suria sure kepengin nk anak pompuan nih.