Tuesday, December 02, 2008

November Rain

jumaat lepas student aku ada pre-graduation night.(MPG).kali ni buat kt Everly Resort, Tanjung Keling. sebab aku PA semester akhir so aku kena jadi urusetia.pd aku best la kali ni, bukan sbb apa tpi sebab hotel nih best! dari ballroom yg cantik, makan yg sedap dan menimbun2 plus harga yg murah hinggala ke tema mlm tu, cross culture.(aku mmg x ikut tema la ye, sbb x sempat nk pk pakai bju apa)


cantik x student sebelah aku nih?dia jantan tau, mlm tu jadi d*** queen sat.hehe
ni 1 of my favour, aku slalu suka yg pandai je, kalu dia cantik, bonus la

malam tu aku penat sungguh. bukan apa pun.penat mengejar c ikhwan.ada ke member ni g naik stage dan menari sakan dgn budak2 ni.lagi la budak2 suka.ikhwan ni mmg xleh jadi ustaz la.pantang dgr muzik, misti nk joget. x kisah pon org ramai ke idak.harus kupolish bakat anak aku ni.aku mmg suka muzik, sama dgn alif.hanya ikhwan je yg ikut kami.kalu ilham tu lebih pada hands on.minat machine.
so dah habis bulan november dah. musim tengkujuh pun dah bermula.diam x diam da tinggal 28 hari je ek menjelang taun 2009.kejaaappnya masa berlalu.
korang pernah dgr lagu november rain tak?guns n roses.
tu lagu favourite aku, sbb november dah berlalu, aku dedicate lagu tu kt suma kwn.
enjoyy....

3 love me.hate me:

Norae said...

salam yaya..

dedulu.. masa study aku selalu heran naper cikgu suka yg pandai2 aje.. yg cantik2 aje.. haaa.. jawab cikgu.. jangan tak jawab..

thanks pasai lagu tu.. memang sedap lagu tuh

DeLinn said...

aku pun suka yang pandai dan rajin je ya kekekeke

ya2 said...

nora,

cikgu2 nih xde perasaan bias tau.tpi kalu student tu rajin plus dia pandai suma cikgu suka.

kdg2 ada students x pandai tpi dia rajin sangat.pon cikgu suka.kalu aku, aku akan bg extra marks kt dia sbb kerajinan dia.

ohh, kira ko ni rock gak la kalu tau GNR tu.hidup axl yeahh!!

ina,

mmg instinct sorang cikgu tu sama je kan.aku kalu dia pandai, ditambah dgn dia cantik, lagiii aku suka.