Thursday, June 26, 2008

cuti yg panjang

aku skang tgh cuti.dulu kata bila skim gaji tukar cuti kami pun tukar ke cuti tahunan.tapi ntah ni sonyap je so kami masih cuti dikala student cuti semester.3 minggu cuti ye.jangan jeles..

ni da masuk mgu ke-2 cuti, da mcm2 benda aku buat kt uma ni.berjalan pon dah.tinggal ada beberapa tmpt yg aku nk g waktu cuti2 malaysia begini.

so bila cuti ni, aku malas le nk hapdet.nanti bila aku lapang2 hati kang aku tulis le apa yg best.

bye

2 love me.hate me:

pkksabah said...

Asssalamualaikum Suria
Ini aku lah Rashdan ex pkksabah. Ambik la nikmat anak tak sekolah lagi utk cuti2 Malaysia. Aku ni anak dah sekolah..tak leh gi mana2 la weh....Alahai...DH..

me-ya2 said...

to rashdan,

waalaikumsalam.

tu la, ni anak aku da 2 minggu x g tadika angkara cuti x sama.

weh apa citer cuti kita ni?