Wednesday, June 11, 2008

Melaka yg best

nanti ek aku citer..

ngantuk giler ni setelah pulun memarking suma paper students.

esok la aku bgtau apa yg best kt melaka nih..

tunggguuuuuuuuu

3 love me.hate me:

Kopi Suam said...

iskhh tak sabo nak baca..mana lagi yang ko menyongket kat melaka ni..aku nak masukkan dalam list...heeh hehe aku bab2 melaka ni memang le aku suka..anak jati le katakan...heehh heeh..

yaya amik cuti bleh jom join kitaorang gurik2 kendi meraikan ina selasa depan..jom aaa kau naik bas aje lah dari melaka...

Ayu Mohamad said...

weii ko boleh eh nanti..nanti.. eh hahahahahaha
buat aku tertanya2 aje tauuu

ya2 said...

to zira,
hidup melaka yeah..

amboi bestnya nk menyongket.jauh lak tuh peginya.

to ayu,
haha..ko tgu yek..akan ku tulis sat g

visit melaka means visit malaysia