Sunday, June 01, 2008

Pesta Sungai Melaka 2008


Eye on Melaka

Cruise di Sg. Melaka

A-famosa

** gambar-aku ambik kt sini**

Cuti sekolah da seminggu berlalu.aku suka time cuti nih sbb masa nih la cousin2 aku ke uncle2 aku akan dtg uma.bukannya apa, depa suma dari kl so nk blk jb misti singgah melaka punye.sronok la jumpa sedara mara nih.

so sesapa yg nk bwk anak bercuti, meh la kita ke Pesta Sungai Melaka 2008.dia start 31/5 hari tu.abis 8/6 kang.

aku nk bwk anak2 pun sabtu kang.skrg student tgh final exam.so offcourse la aku bz marking paper final.

dtg la melaka ek.ada bnyk tempat2 menarik yg kome boleh pegi.aku pun namanya anak melaka tpi bnyk lagi tmpt aku lum pegi.
visit melaka means visit malaysia

8 love me.hate me:

Ayu Mohamad said...

alaaaaa kalo tau awal-awal lg dah gi dah ..mcm best ekkkk... ahad aritu aku kat melaka tapi taktau ade pesta ni.. rugi leee

ya2 said...

to ayu,

2 la, aku baca blog ko bru tau kt g melaka.umah mentua ek?

mmg rugi yu..cis, lain kali dtg habaq aku.

Kopi Suam said...

Iye datang le Melaka kan yaya bestt mcm2 ada sekarang ni...aku balik kg wekend baru ni tapi sebb ada wedding so tak sempat nak bawak anak2 aku naik sume benda tu tapi deena dah naik dah masa gi umrah baru ni..mama ngan adik ngan addy aje blom rasa...

wei nanti kau datang le mandi amnada kat pantai puteri happening sekarang sebab pantai klebang kan dah kena tambak

Tukang Campak said...

yaya, punya lama aku x jejak sini, tgk mai tu dia penuh entry baru. Haritu aku dok klik asik kuar citer ko gi KLCC tu jek.. Mesti best kan klu pi Melaka time ni..x leh tunjuk kt anak aku nanti jenuh dia dok jomla jomla..

Cantek la layout bar, suweeeet.

Anonymous said...

yaya...
aku ingat kau, aku ingat hubby kau.

thanx singgah kat tempat aku.
Weh, kau kat Melaka ke mana?

Kim salam sama hubby.
Aku dah ada kat dungun.

ya2 said...

to zira,

yehyeh..melaka mmg best.ko kalu ada x puashati dgn managemnt kerajaan negeri melaka, ko boleh masuk aduan.melaka.gov.my.sempoi giler.

aku pon lum naik lagi eye on melaka tuh.tu yg nak pegi tu.cousin2 aku kata naik bot tu best.mcm kt venice.

to zie,

aah aku ari tu bz settlekan carrymarks student.tu yg malas nk hapdet blog.

sian anak2 mu zie, meh la dtg sini cuti2 skolah nih.

ya2 said...

to mazudi,

thanks visit.oh dah pindah dungun ek.dekat la dgn kampungmu.

kami kt pmm, merlimau.umah kt alai.

meh singgah!ramai gak ex-pkk kt sini.

PerantauSepi1306 said...

wahhh best nye dpt bawa anak gi jengjalan... misti bebudak tu syonots sangat kan.. yelah sekali sekala dpt leypak ngan parents.. ;)