Tuesday, July 08, 2008

Kungfu Panda

semalam 1st time kami bwk ilham tgk wayang citer kungfu panda.kira da lebih 10 kali aku tgk citer nih.giler betul..

rasanya korang da tgk kot movie ni.aku tgk masa cuti ari tuh.layan cd je, alif burn dari internet.tiap2 malam kami tgk smpai ilham tensen.bukannya apa, kami dok kata kungfu panda lebih kuat dari ultraman dia.huhu..padan muka dia.

aku ni mmg suka layan movie animation.lebih2 lagi yg boys punye.mcm citer Cars dulu.bestnya hai, siap beli dvd pirate tu berkali2 demi nak dptkan gambo yg terang.nk tgu yg ori tu mmg lambat la.masa tu baru ada ilham sorang, makanya mcm2 la dia punye koleksi kete mainan Cars tu.zaman tu sanggup la beli Lightning McQueen yg beratus regenya.sekarang ni, kim salam ye.

berbalik pasal Kungfu Panda tadi, citer ni mmg lawak.sungguh la comel panda nih, walaupun gomok tpi terer kungfu.citer dia simple, tpi olahan dia tu bagus.best sbb ada martial arts plus lawak.
pegi la tgk kalu kome belum tgk lagi..aku bagi 9/10.

8 love me.hate me:

Ibnnordin said...

Amboi2...mula2 tgk tak perasan pulok sapa ni...lama2 tgk baru perasan...suria rupanya...alif apa kabar..bila nak tambah askar ni..hehehe

Kopi Suam said...

aku lom gi tengok lagi...

punyalah lama nak tunggu kamu update

Ayu Mohamad said...

yaya weiiii
aduhaiii berzaman baru ler ade entry ko nih hhehehehe
busy ker?

!Nt4N said...

eam tgk wayang???

hebak hebak..

reti lak dia dok diam dlm tu??

salu bontot tu cam ada cacing, kaki tu cam ada spring :D

ya2 said...

to all,

hehe..saje aku malas update.baru naik semester ni biasalah keje da kembali bnyk.

meh la tgk kungfu panda.bestttttttt.

ilham ok kt dlm gsc.kami yg gelak ketawa bagai nak rak.

pas ni nk bwk dia layan movie lagi.

ya2 said...

to ustaz,

lum ada planning nk tmbah askar. tiap2 hari penat berkung fu dgn budak2 n bapak budak ni.hehe..

meh la dtg melaka lagi.

tumismenumis said...

Salam.

Kungfu Panda?
Aku pun download dan burn kat CD.
Dungun takder wayang.

~mazudi.com~

ya2 said...

to mazudi,

oh ye ke dungun xde gsc.kisahnya..

aku ni pun bru 1st time pegi bwk anak.nk g berdua jgn citer lah.