Friday, July 11, 2008

TGI Friday

Sekejap je da jumaat.eh semalam malam jumaat laa..asal kami lupa.hahaha..

minggu ni adalah minggu suaikenal(MSK) so aku mmg free sbb bru je kuar dari team msk setelah bertaun2 menghambakan diri.rasa ringannya otak aku sbb x bnyk pk benda2 mengarut nih.suka yg amat.

disebabkan mgu ni bnyk melepak dan membuang masa, aku smpai lupa ari nih jumaat.sungguh la lupa.slalunya aku menantikanlah hari ni sbb mlm ni boleh stay up dan esok boleh bgun lambat.

so its friday, ada panjang senarai tugas sebagai surirumah yg kena dibereskan by ahad.

1. lipat bju yg da mcm gunung berapi
2. gosok bju keje kami utk minggu dpn
3. gosok bju2 tanakwagu aku
4. g jalan2 membuang duit yg da tgl saki baki nih
5. bersihkan tingkap uma yg ada 24 daun ni.(giler bnyk tgkap uma aku)
6. mandikan kucing2 aku
7. update nota utk next week
8. update blog kalu rajin

tu je setakat ni.bye.aku nk masak, perut da bunyi lagu rockk!

6 love me.hate me:

Ayu Mohamad said...

sib baik ko update heheheheheh
kalo idak jenuh aku menunggu :P

ya2 said...

to ayu,

alah update pun xde isu menarik.yg biasa2 je dong.

!Nt4N said...

mandikan kucing???

aku x percaya..tu sume dustaaaaaa!!

***keken sure ko wat2 lupakan??

tumismenumis said...

huhu... lupa malam jemaat ker?

ha'aa kan. Aku pun the whole last week tu cuba untuk buat sesuatu untuk bunuh masa, takder kijer tp kena duk opis.

~mazudi.com~
*yaya, pigi tambah link kau sendiri kat blog aku, klik kat LINK pada top menu, pastu add link.

Kopi Suam said...

yaya kau harus ikut santai gedik utara kami...harus kau jeles...

ya2 said...

to intan,

akhirnya suma aku malas nk mandikan sbb hujan je memanjang.

keken mmg dah lama kulupakan semenjak shimbe menjelma.ahaks.

to mazudi,

thanks singgah sini.dulu ditunggu2 ek mlm jumaat, skrg mcm harus dilupa2kan pulak.

aku da buat mcm ko suh.maklum le aku ni bukan terer beno beb.

to zira,

memang wajib lagi bukan harus jeles.napa la kome suka g waktu aku sorang je bz?