Thursday, January 22, 2009

Manusia apakah ko?

ari ni ni kan jumaat.so bila ari jumaat, aku mmg nk mood aku terkawal dan happy, sbb ari jumaat kan penuh barakah.(kiamat ari jumaat kan)


dari pagi life aku normal.disebabkan xde kelas plus big boss outstation so aku free mcm burung.hehe..

tiba2 mood aku jadi naga bila students aku dtg bgtau "pok pek pok pek hok hek"

aku kan pantang tau.ada manusia ni bila rajin nak mam*** suka menyusahkan hidup manusia lain.walau dlm kes ni bukan menyusahkan hidup aku tapi aku benci la bila sindir2 student aku sedangkan depa x tau hapa pon.

aku malas nk citer panjang.kang dia baca entry aku ni dia terperasan lak diri dia.pastu meroyan.

jangan kata aku backing students aku.harammmm tak.

aku pelik la, ko kalu dah rajin, jgn la suka canang sanasini ko dah buat keje ngalah org lain x buat keje.pleaaaaaaseee laaaaaaaa.. aku ni pakkal la masih prosfesional, masih matang, dan ada akal, kalu ikut kan nafsu serakah aku ni nk je aku sound ko direct!

aku rasa kt setiap opis kot ada manusia mcm ni.asal wat apa2 sket, kecohhhhhh kalu boleh nk suma org (especially BIG BOSS) tau. pastu kang nama dia je la yg dicanang-canang buat keje.abih tu aku dan org lain ni dtg opis buatpe? tido?KOREK HIDUNG?
aku mmg sentiasa berdoa aku x akan jadi manusia yg SUKA BERMEGAH dgn apa yg dah dibuat.xpa la BIG BOSS aku x nmpak sumbangan aku tpi aku buat suma keje dgn niat dan hati yg ikhlas. at least org sayang aku, org doakan aku.
kalu bukan rezeki aku untuk dapat apa2 anugerah sbb aku bukan suka MENCANANG keje yg aku dah buat, BIO LA REZEKI TU ADA PADA ANAK2 AKU.AKU LEBIH RELA ILHAM DAN IKHWAN JADI MANUSIA BERGUNA & BERJAYA MCM AKU dari aku sibuk bodek sana sini. haraaaaaammmm tu bukan aku!
aku mmg hanggggggggginnnnnnnn. tapi skang hangin puting beliung aku da reda sbb mengingatkan aku nk g jalan2 esok..best, best.aku da lama x g ikea.

hari jumaat adalah penghulu segala hari.bnyk2 la beramal di hari jumaat.
Anak2 adalah penghibur hati setiap ibu, kan! Dan inilah jatung hati aku, mumy sentiasa doakan anak2 mumy jadi manusia berguna di jalan yg benar, insyaallah!


5 love me.hate me:

DeLinn said...

kekeekekke ya, sabo ya hahaahhaa. aku memang tau sangat dgn perangai puting beliung ko tu hahahaha

weh, apa ceritanya? aku nak le tauuuuu kekekeek

!Nt4N said...

jgn marah2..esok dtg sini kita huhahuha k!

dzirhans said...

Janganler mare2, biaq pi er.

bebudak KEMAS gi rumah MIL cari Manja. Glamer pulok anak aku tu ...

Anonymous said...

takut, takut, garang, garang..

Norae said...

salam yaya..

kat mana2 pon diopis memang ramai yg macam tu.. sabar ajelaa...

inshaallah, kalau kita buat kerja dengan betul.. walaupun bos tak nampak..Allah tu kan ada.. inshaallah ganjaran dr Allah lebih bernilai.. :)