Sunday, February 01, 2009

AKU

aku sejak dari minggu lepas dlm zon kemalasan yg melampau.



apakah petanda tuh?



aku malas nk g keje, malas nk lipat baju, etc.



yg aku rajin adalah: makan, tido, layan askar aku, gaduh dgn alif, dan KEMAS uma.aku kan mmg la suka kemasssss uma.ntah apa nk jadi.



mula2 ingat aku pregnat le sbb asik malas2 je tapi rupanya TIDAK! nasib beb.



jumaat lepas aku dah cuti.saje je cuti so kami balik bp.semalam bru smpai sini.



ingat lepas naik cuti aku rajin balik, tapi masihhhh malassss.



apa nk jadi ni?

5 love me.hate me:

DeLinn said...

heheeh yaya, mmg ada time2 gitu kan. aku skang ni pun tgh dlm zon malas, semuaaaanyaaa malas

Sweet said...

kiter rasa sbb ujan kot.
huhu.
sbb kiter pon tak unpack baju lagi balek dari bp since last week. muahaha.
sindrom malas melampau.

Chenta said...

suria,
yea..bila sampai time malassss tuh, malasss memanjang...pass tuh mengamuk2 ada jek benda yang tak kena.

Norae said...

salam yaya

hahahha.. aku pun ditimpa penyakit yang sama.. Malas tahap gaban sekarang nih:)

ya2 said...

salam semua,

haah la napa suma org malas ek skrg ni?

aku yg menjangkit atau kau yg terjangkit?

mungkin sbb hujan(walau melaka panas terik) atau sbb2 lain?

ohh..tidakkkkkkkk