Monday, February 16, 2009

- gambar x berkaitan entry-
da lama aku x update.life kelamkabut sbb alif x berapa sihat.bukan x sihat apa, cuma otot paha dia koyak so warded 3 hari kt PSH.

skrg alif mc 2 minggu, doc pesan suh rehat bnyk2, dan yg penting tokleh drive dlm masa 2 mgu ni.(aduhaiiii..penatnya oi)

dan yg aku suka ialah 6 bulan ni kena stop bersukan.yihaaa..kalu tak rutin aku terganggu tiap ari selasa&rabu sbb menunggu dia main badminton.hehehe..


alhamdulillah, aku da 34.mengimbau(ceh) kembali umur yang tuhan pinjamkan ni, alhamdullilah, sikit sebanyak banyak yg dah tercapai. cuma ada certain2 benda yg masih tertunggak dan harap2 la settle sebelum ke umur 40an. (harap2 le dpt g haji cepat, doa2kan la)
ohh cepat la bulan 3 ni, aku nk cuti..ponatnya rasa keje taun 2009 ni!

5 love me.hate me:

DeLinn said...

yaya

baru one quarter of the year kan dah penat. mmg betul, life going a bit fast la skang ni

dzirhans said...

selamat hari jadi ...kecik nau besday kek hang ...

Chenta said...

Harap Alif ok & Selamat Ulang Tahun...bertambah rezeki hendaknya. Amin..

Norae said...

salam yaya..

pekabar.. aku doakan semua doa ko dimakbulkan tuhann :).. sama2lah kita doa semoga dapat pergi haji yeaa.. :)

Kopi Suam said...

Happy birthday yaya semoga panjang umur dah murah rezeki...aku akan menyusul pulaks elepas hang :)