Sunday, March 15, 2009

Cuti sekolah, yeah!!

Cuti skolah da start.kali ni cuti semester poli pun sama dgn cuti skolah.seminggu je.dan kali ni cuti semester kami kena keje..best rupanya keje waktu student xde ni, lepakkkk gile!


kalu cuti skolah aku mmg eksport ilham ke uma mak aku.tpi kali ni, aku hntr dua2 ke uma abg aku kt Bangi.Bagi depa hirup angin Bangi lak.

cuti ni aku xdak idea nk g mana, plus ada sket reno aku nk wat kt uma aku, so rasa xyah la nk gerak mana2.ari tu ingat nk bwk budak2 ni g tgk Upin&Ipin masa cuti skolah, tpi sbb aku da x sabau sgt, 1st week opening aku da heret depa g tgk.

nasib baik budak2 ni ok, c ikhwan smpai skrg pantang aku sebut perkataan betul , misti dia sambung..lawak gile.

disebabkan x tau nk g mana, aku g uma abg aku je la.mgu dpn, lepak lak uma adik aku.senang.. so semalam, da suma berkumpul, kami ke alamanda.aku mmg x pernah umur jejak situ. kalu nk g, mmg kena bwk abg atau adik aku, nk g sendiri mmg aku x reti.hehe..

tak sangka lak, ada rezeki menanti di sana...

ada sale rupanya kt situ.mana?tu kt signage atas tu.hehe, dan bestnya abg aku siap belanja lak kami kt situ.wahh, apalagi, sakan la kami memilih.

ikhwan tensen tgu aku buat pilihan, nak cincin ke gelang ek? aku mcm hapa excited, sbb 1st time ok ada org sudi nk belanja aku brg kemas selain laki aku sendiri.



lama sungguh kami menunggu pak habib ni nk mengira..gitu gini, alhamdulillah, berjaya gak aku memilih 2 bentuk cincin emas yang amat cantikk..thanks le diat n tini ye, ada rezeki lagi, belikan i gelang emas lak ye..huhu..

kami makan di lemongrass cafe ke hapa nama tmpt tu.mcm hampeh je sbb bnyk benda da habis. tgk le budak2 ni, time makan gak nk dirasmikan work book yg baru dibeli. siap gaduh2 lagi..

itu je la update semalam.oh lupa, aku siap terjumpa manja lagi kt situ. jodoh ke tu norizan?hehe..

7 love me.hate me:

DeLinn said...

laaaa jumpa manja?? hehe manja dgn sapa? uminya?

yaya aku pun ada kat kl tau weekend ari tu. aku berada di kajang je, dekat jek dgn ko tau

Kopi Suam said...

masin molot berbesan le kome nanti...amin...heeh hehehe


best la abang ko yaya

ya2 said...

ina,

ya ka?kita ni mmg sentiasa dekat tapi jauh.hahaha..

manja dgn papa dia.punya la beso alamanda tu, manja jugak yg aku jumpa..

zira,

hehehe..org cantik mcm manja kan, ramai la peminatnya.

abg aku mmg cool..

Chenta said...

Memula tuh ingatkan dpt belanja Mc ke... ( sbb ada 2 sign ok..) pass tuh perenggan ke 2, baru tau ..
alamak ! Pak Habib tuh .

dzirhans said...

kalaulah nanti kita berbesan, mau aku panggey semua classmate ... hari ini dalam sejarah ...

semua tu jodoh, aku raser kalau lepas ni jupe hang lagi kat mana2 dalam keadaan semalam, sure konpemlah kita berbesan ...

Norae said...

salam yaya...

bila ina citer pasal life as a lecturer.. macam best ajeekkk.. tapi, tak minat.. nak buat camana..

memang best kan movie ipin & upin tuh...

wahhh.. untung ada yg hadiahkan barang kemas...

ya2 said...

kak linda,

hehe..2 la, rasa mcm x lena tido bila abg kandung ku itu menghadiahkan kami brgan pak habib..

sekali seumur idup tu..

norizan,

wahh..betul ka tu?kalu terjumpa lagi ko n manja so kompom berbesan?
harus kenduri besar-besaran.

nora,

alah minat tu dtg kemudian.aku pon mula2 x suka, tpi lama2 best.gaji pon not bad.masa bnyk kt uma.

cuba le.