Tuesday, March 24, 2009

Mood gumbira..

aku masih di awang-awangan. sejak 2 minggu lepas aku berada dlm mood happy, suka dan gumbira.hahaha, even da naik keje ni pon aku mcm x jejak kaki lagi ke bumi.

aku x pasti la kenapa, tapi aku rasa la misti angkara :

1. aku dpt hadiah, cincin beb! (sori le, aku masih excited)
2. poli cuti last week, so aku bebas lecture.g opis hanya utk attend kursus, check surat, marking test students + buat2 sibuk.best sungguh.

3. cuti skolah - ilham aku pos ke bangi uma abg aku.so aku free utk check homework dia (gila banyak h/work budak tadika skrg, smpai 4, 5 w/book tiap2 mlm)

melihat anak2 gembira, hati pon jadi senang

4. aku cuti 2 hari sbb nk hadirkan diri ke gathering family aku (bila lagi selain hari raya?)


akhirnya lepas berhempas pulas cari tempat & masa yg sesuai, ni la tempat gathering kami. aku no komen la makan kt sini, cuma tempat ni sesuai la utk family aku yg ramai kanak2 ribena ni.(budak2 ni jenis yg x reti dok diam, lari sana, sini seolah2 kalu pasu kt sini pecah, mak ayah dia mmg no hal punyalah)

sebahagian family aku, ada 14 org sumanya, bulan 8 kang baru jadi 15.lukman & syarifah tiada dlm gambo sbb depa cameraman

ilham & aisya zahraa
aku bersama kak ipar aku merangkap penaja kami pd majlis kali ni. thanx a lot.(mcm nak menangis aku tgk bil dia, haha)

mak bersama 6 cucunda, aisya seperti biasa, time ambik gambo ramai2 mmg hampeh

aku, birthday girl & intan

bakal pengantin (1/8/09) merangkap penaja utk gathering seterusnya

sebenonya gathering tu sbb nak meraikan ulangtahun mak aku yg ke 62 tahun (23/3/47) dan adik aku yg hensem tu yg ke 31 tahun (17/3/78). alhamdulillah, bila suma dah berkumpul, bergelak ketawa, sembang2, rasa bahagia tu menular smpai ke tulang sum sum rasanya.
ada bnyk lagi siri gathering akan dibuat.bukannya apa, kdg2 bila jumpa time raya je, rasa mcm jauh hubungan tu.dpt 2 bulan sekali mcm gini, seronok jugak.
ohh..bila la kaki aku nk jejak ke bumi ni.

5 love me.hate me:

Anonymous said...

aku pun nk bt gthering cmni, tp yana x abes blaja lg, pas2 dahla jauh tmpt die, wuu~

Tukang Campak said...

amboi...dok terawang-awang lagi la ni ye...

takpe..layan jek, bukan selalu..

Norae said...

salam..

yaya... bila ko datang sini.. leee.. kalau tauu.. mau aku jumpa ko.. dah lama sangat kita tak jumpa ekk..

anyway.. syioknya gathering... aku doakan kegembiraan ko berpanjangan..

DeLinn said...

syok tgk gathering family ko ya...

Chenta said...

Kiranya awk masih tersengeh dan tersenyumlah nih. Bagusss...teruskan.

Bukan selalu pon.